Машини серії TD-9 відрізняються високою продуктивністю, доступністю і помірними витратами на придбання і експлуатацію, а також простотою технічного обслуговування. Вони доступні в стандартній версії (STD) або версії з низьким тиском на грунт (LGP) і мають потужність від 93 к.с. при експлуатаційної масі 9,1 т.
ДОСТУПНІ МОДЕЛІ
Бульдозер TD-9S стає прикладом для наслідування і є результатом досвіду компанії DRESSTA в області розробки високоефективних і продуктивних гусеничних бульдозерів.
Технічні рішення, застосовувані в моделі TD-9S, включають в себе: оптимальний розподіл ваги, модульну конструкцію і використання цільної основної рами. Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху, рами гусениць закріплені неподвіжно.Оптімальная продуктивність досягається, коли вага машини відповідає її потужності; бульдозер TD-9S гарантує не має аналогів сочетаніевесаі тяги, а також потужності для неперевершеного тягового зусилля.
Технічні характеристики
Трансмісія, привід
Марка двигуна / Модель / Tier Cummins/QSB 3.3/T3
Літраж двигуна 3.30 l
Номінальна частота обертання 2200 RPM
Потужність двигуна,нетто 69 kW
Номінальна частота обертання - Момент, що крутить 1600 RPM
Момент, що крутить 414 Nm
Тип коробки передач / Транспортні швидкості руху Powershift - 3/3
Підтримувальні ролики / Опорні катки 1/6
Крок гусениці 165 mm
Ширина опорних пластин 457 mm
Площа опорної поверхні гусениці 19900 cm2
Кількість опорних пластин 39
Заправні ємності
Паливний бак 170 l
Гідравлічна система 51 l
Відвал - ємність 1.87 m3
Розміри
Висота по балці захисту ROPS 2700 mm
Ширина машини з гусеницями 2030 mm
Довжина стикування гусениці з грунтом 2190 mm
Ширина відвалу 2690 mm
Ефективність
Швидкість руху, вперед (макс.) 8.90 km/h
Швидкість руху, назад (макс.) 10.40 km/h
Тиск на грунт 44.80 kPa
Тягове зусилля - макс. 150 kN
Продуктивність насоса робочої системи 69.60 l/min
Маса експлуатаційна
Маса експлуатаційна 9410 kg
Переваги Відвали
Кутовий відвал з штовхають брусами, розміщеними за рамами гусениць.
Отвал включає в себе гідравлічні горизонтальний перекіс і кут повороту відвалу.
Ідеально підходить для бічної засипки траншей, риття канав або фінішного профілювання, за рахунок зменшення кількості маневрів, необхідних для виконання робіт.
Розпушувачі
Регульований багатозубий розпушувач пропонує відмінне проникнення в надзвичайно щільний матеріал на глибину 305 мм
Розпушувач може використовуватися до 3 зубів, регульованих в двох вертикальних позиціях.
Двигун
Надпотужний дизельний двигун Cummins QSB3,3, Tier3 / EU Stage IIIA
Двигун з прямим уприскуванням, однорядний, з 4 циліндрами, 4-тактний, з турбонаддувом і охолодженням наддувається, (ОНВ), що досягає потужності 69 кВт (93 л. С.), При номінальній частоті обертання двигуна 2200 об / хв
Трансмісія
Гидротрансформатор
3-ступінчаста коробка передач з перемиканням під навантаженням
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху.
Бортова передача одноступенева циліндрична прямозубая з передавальним чіслом8,1: 1.
Модульна конструкція системи приводу складається з двигуна, гідротрансформатора, коробки передач, механізму повороту і бортових передач. Компоненти можна легко видалити, а потім повторно встановити без втрати масла, забезпечуючи максимальну тривалість безвідмовної роботи машини.
Гідравлічна система
Насос шестерний двосекційний типу тандем, привід від гідротрансформатора.
Гідравлічний бак високої ємності для поліпшення охолодження.
Шланги й труби доступні і добре захищені від випадкового пошкодження.
При замовленнях на заводі доступний додатковий варіант системи нівелювання Trimble.
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими муфтами руху.
Однодискові гальма механізму повороту «мокрого» типу, як і муфти руху, працюють в масляній ванні.
Завдяки швидким і плавним поворотам Ви отримуєте перевагу значно поліпшеною тяги для легкого виконання натискних зусиль.
Кабіна, Пульт оператора і елементи кправление
Зручна, герметична, 6-гранна захищена кабіна (ROPS / FOPS), зі звукоізоляцією
Кабіна має збільшену площу скління забезпечує чітку і прямуювідімость робочих зон відвалу і розпушувача.
Ефективна система рециркуляції повітря
Кондиціонер і обігрівач, об'єднаний в систему подачі повітря по всьому внутрішньому об'єму кабіни
Відмінне сидіння оператора з пневмопідвіскою і регульованими підлокітниками.
Сидіння повертається на 14 градусів вправо для зручної роботи з розпушувачем.
Ергономічнийдізайн джойстика і ручок управління роботою відвалом і розпушувачем.
Ходова частина
Основна рама - Цілісна зварна конструкція, що складається з передньої рами, задньої рами і поперечного балансира. Міцна конструкція основної рами приймає на себе дію ударних навантажень і скручують навантажень, щоб забезпечити тривалий термін служби.
Високоякісні ізольовані гусеничні катки з мастилом на весь термін служби
Надпотужні натяжні колеса та пристрої для натягу стрічки
Гусениці
Ланки гусеничного ланцюга виконані з кованої легованої сталі і зміцнені для протистояння скручуванню і робочим навантаженням.
Широкий діапазон черевиків гусеничного ланцюга різної ширини дозволяє бульдозера TD-9R прекрасно підходити для роботи на всіх типах ґрунту.
Система змащувати гусеничної стрічки (LTS) компанії Dressta
Напрямні гусеничного ланцюга є стандартним обладнанням, а повнорозмірні огорожі гусеничного катка поставляються за бажанням замовника.
Система підвіски
Підвісна система, що складається з поперечного балансира, однією поворотною осі на дві рами гусениць, прикріплені до основної рами трактора нерухомо.
Опції
6-Каткова візок
многозубимі розпушувач
Галузь застосування Галерея
Документація Бульдозер TD-9S LGP , оснащений гусеницями і ходовою частиною з низьким тиском на грунт (LGP), що забезпечують чудовий баланс і стійкість на вологих місцях, а м'якому грунті, стає прикладом для наслідування і є результатом досвіду компанії DRESSTA в області розробки високоефективних і продуктивних гусеничних бульдозерів.
Технічні рішення, застосовувані в моделі TD-9S LGP, включають в себе: оптимальний розподіл ваги, модульну конструкцію і використання цільної основної рами. Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху, рами гусениць закріплені нерухомо. Оптимальна продуктивність досягається, коли вага машини відповідає її потужності; бульдозер TD-9S LGP гарантує не має аналогів поєднання ваги і тяги, а також потужності для неперевершеного тягового зусилля.
Технічні характеристики
Трансмісія, привід
Марка двигуна / Модель / Tier Cummins / QSB 3.3 / T3
Литраж двигуна 3.30 l
Номінальна частота обертання 2200 RPM
Потужність двигуна нетто 69 kW
Номінальна частота обертання - Момент, що крутить 1600 RPM
момент, що Крутить 414 Nm
Тип коробки передач / Транспортні швидкості руху Powershift - 3/3
Підтримують ролики / Опорні катки 1/6
Крок гусениці 165 mm
Ширн опорних пластин 610 mm
Площа опорної поверхні гусениці 26700 cm 2 sup>
Кількість опорних пластин 39
Заправні ємності
Паливний бак 170 l
Гідравлічна система 51 l
Отвал - ємність 1.76 m 3 sup>
Розміри
Висота по балці захисту ROPS 2700 mm
Ширина машини з гусеницями 2190 mm
Довжина стикування гусениці з грунтом 2190 mm
Ширина відвалу 2820 mm
Ефективність
Швидкість руху, вперед (макс.) 8.90 km / h
Швидкість руху, назад (макс.) 10.40 km / h
Тиск нa грунт 34.20 kPa
Тягове зусилля - макс. 150 kN
Продуктивність насоса робочої системи 69.60 l / min
Маса експлуатаційна
Маса експлуатаційна 9586 kg
Переваги Відвали
Кутовий відвал з штовхають брусами, розміщеними за рамами гусениць.
Отвал включає в себе гідравлічні горизонтальний перекіс і кут повороту відвалу.
Ідеально підходить для бічної засипки траншей, риття канав або фінішного профілювання, за рахунок зменшення кількості маневрів, необхідних для виконання робіт.
Розпушувачі
Регульований багатозубий розпушувач пропонує відмінне проникнення в надзвичайно щільний матеріал на глибину 305 мм
Розпушувач може використовуватися до 3 зубів, регульованих в двох вертикальних позиціях.
Двигун
Надпотужний дизельний двигун Cummins QSB3,3, Tier3 / EU Stage IIIA
Двигун з прямим уприскуванням, однорядний, з 4 циліндрами, 4-тактний, з турбонаддувом і охолодженням наддувається, (ОНВ), що досягає потужності 69 кВт (93 л. С.), При номінальній частоті обертання двигуна 2200 об / хв
Трансмісія
Гидротрансформатор
3-ступінчаста коробка передач з перемиканням під навантаженням
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху.
Бортова передача одноступенева циліндрична прямозубая з передавальним чіслом8,1: 1.
Модульна конструкція системи приводу складається з двигуна, гідротрансформатора, коробки передач, механізму повороту і бортових передач. Компоненти можна легко видалити, а потім повторно встановити без втрати масла, забезпечуючи максимальну тривалість безвідмовної роботи машини.
Гідравлічна система
Насос шестерний двосекційний типу тандем, привід від гідротрансформатора.
Гідравлічний бак високої ємності для поліпшення охолодження.
Шланги й труби доступні і добре захищені від випадкового пошкодження.
При замовленнях на заводі доступний додатковий варіант системи нівелювання Trimble.
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими муфтами руху.
Однодискові гальма механізму повороту «мокрого» типу, як і муфти руху, працюють в масляній ванні.
Завдяки швидким і плавним поворотам Ви отримуєте перевагу значно поліпшеною тяги для легкого виконання натискних зусиль.
Кабіна, Пульт оператора і елементи кправление
Зручна, герметична, 6-гранна захищена кабіна (ROPS / FOPS), зі звукоізоляцією
Кабіна має збільшену площу скління забезпечує чітку і прямуювідімость робочих зон відвалу і розпушувача.
Ефективна система рециркуляції повітря
Кондиціонер і обігрівач, об'єднаний в систему подачі повітря по всьому внутрішньому об'єму кабіни
Відмінне сидіння оператора з пневмопідвіскою і регульованими підлокітниками.
Сидіння повертається на 14 градусів вправо для зручної роботи з розпушувачем.
Ергономічнийдізайн джойстика і ручок управління роботою відвалом і розпушувачем.
Ходова частина
Основна рама - Цілісна зварна конструкція, що складається з передньої рами, задньої рами і поперечного балансира. Міцна конструкція основної рами приймає на себе дію ударних навантажень і скручують навантажень, щоб забезпечити тривалий термін служби.
Високоякісні ізольовані гусеничні катки з мастилом на весь термін служби
Надпотужні натяжні колеса та пристрої для натягу стрічки
Гусениці
Ланки гусеничного ланцюга виконані з кованої легованої сталі і зміцнені для протистояння скручуванню і робочим навантаженням.
Широкий діапазон черевиків гусеничного ланцюга різної ширини дозволяє бульдозера TD-9R прекрасно підходити для роботи на всіх типах ґрунту.
Система змащувати гусеничної стрічки (LTS) компанії Dressta
Напрямні гусеничного ланцюга є стандартним обладнанням, а повнорозмірні огорожі гусеничного катка поставляються за бажанням замовника.
Система підвіски
Підвісна система, що складається з поперечного балансира, однією поворотною осі на дві рами гусениць, прикріплені до основної рами трактора нерухомо.
Опції
6-Каткова візок
многозубимі розпушувач
Галузь застосування Галерея
Документація
ТОВ "УКР-СПЕЦТЕХ"
Наші координати
50.5169 N 30.4552 E