Бульдозер TD-10 доступний в стандартній версії (STD) і в версії з низьким тиском на грунт (LGP), які підходять для роботи з різними типами грунту. Замовники можуть отримати машини, адаптовані до індивідуальних вимог, по Спеціальної заявці (SFR).
Бульдозер TD-10R стає прикладом для наслідування і є результатом досвіду компанії DRESSTA в області розробки високоефективних і продуктивних гусеничних бульдозерів.
Технічні рішення, застосовувані в моделі TD-10R , включають в себе: оптимальний розподіл ваги, модульну конструкцію і використання цільної основної рами. Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху, рами гусениць закріплені неподвіжно.Оптімальная продуктивність досягається, коли вага машини відповідає її потужності; бульдозер TD-10R гарантує не має аналогів сочетаніевесаі тяги, а також потужності для неперевершеного тягового зусилля.
Технічні характеристики
Трансмісія, привід
Марка двигуна / Модель / Tier Cummins/QSB 4.5/T3
Літраж двигуна 4.50 l
Номінальна частота обертання 2500 RPM
Потужність двигуна,нетто 76 kW
Номінальна частота обертання - Момент, що крутить 1500 RPM
Момент, що крутить 488 Nm
Тип коробки передач / Транспортні швидкості руху Powershift - 3/3
Підтримувальні ролики / Опорні катки 1/6
Крок гусениці 165 mm
Ширина опорних пластин 508 mm
Площа опорної поверхні гусениці 22200 cm2
Кількість опорних пластин 39
Заправні ємності
Паливний бак 170 l
Гідравлічна система 51 l
Відвал - ємність 2.15 m3
Розміри
Висота по балці захисту ROPS 2700 mm
Ширина машини з гусеницями 2190 mm
Довжина стикування гусениці з грунтом 2270 mm
Ширина відвалу 2970 mm
Ефективність
Швидкість руху, вперед (макс.) 10.00 km/h
Швидкість руху, назад (макс.) 12.00 km/h
Тиск на грунт 40.80 kPa
Тягове зусилля - макс. 160 kN
Продуктивність насоса робочої системи 75.20 l/min
Маса експлуатаційна
Маса експлуатаційна 9525 kg
Переваги Відвали
Кутовий відвал з штовхають брусами, розміщеними за рамами гусениць.
Отвал включає в себе гідравлічні горизонтальний перекіс і кут повороту відвалу.
Ідеально підходить для бічної засипки траншей, риття канав або фінішного профілювання, за рахунок зменшення кількості маневрів, необхідних для виконання робіт.
Розпушувачі
Регульований багатозубий розпушувач пропонує відмінне проникнення в надзвичайно щільний матеріал на глибину 305 мм
Розпушувач може використовуватися до 3 зубів, регульованих в двох вертикальних позиціях.
Двигун
Надпотужний дизельний двигун Cummins QSB 4,5, Tier 4 Interim/EU Stage IIIB.
Двигун з прямим уприскуванням, однорядний, з 4 циліндрами, 4-тактний, з турбонаддувом і охолодженням наддувається, (ОНВ),
Трансмісія
Гидротрансформатор
3-ступінчаста коробка передач з перемиканням під навантаженням
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху.
Бортова передача одноступенева циліндрична прямозубая з передавальним чіслом 8.1:1.
Модульна конструкція системи приводу складається з двигуна, гідротрансформатора, коробки передач, механізму повороту і бортових передач. Компоненти можна легко видалити, а потім повторно встановити без втрати масла, забезпечуючи максимальну тривалість безвідмовної роботи машини.
Гідравлічна система
Насос шестерний двосекційний типу тандем, привід від гідротрансформатора.
Гідравлічний бак високої ємності для поліпшення охолодження.
Шланги й труби доступні і добре захищені від випадкового пошкодження.
При замовленнях на заводі доступний додатковий варіант системи нівелювання Trimble.
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими муфтами руху.
Однодискові гальма механізму повороту «мокрого» типу, як і муфти руху, працюють в масляній ванні.
Завдяки швидким і плавним поворотам Ви отримуєте перевагу значно поліпшеною тяги для легкого виконання натискних зусиль.
Кабіна, Пульт оператора і елементи кправление
Зручна, герметична, 6-гранна захищена кабіна (ROPS / FOPS), зі звукоізоляцією
Кабіна має збільшену площу скління забезпечує чітку і прямуювідімость робочих зон відвалу і розпушувача.
Ефективна система рециркуляції повітря
Кондиціонер і обігрівач, об'єднаний в систему подачі повітря по всьому внутрішньому об'єму кабіни
Відмінне сидіння оператора з пневмопідвіскою і регульованими підлокітниками.
Сидіння повертається на 14 градусів вправо для зручної роботи з розпушувачем.
Ергономічнийдізайн джойстика і ручок управління роботою відвалом і розпушувачем.
Ходова частина
Основна рама - Цілісна зварна конструкція, що складається з передньої рами, задньої рами і поперечного балансира. Міцна конструкція основної рами приймає на себе дію ударних навантажень і скручують навантажень, щоб забезпечити тривалий термін служби.
Високоякісні ізольовані гусеничні катки з мастилом на весь термін служби
Надпотужні натяжні колеса та пристрої для натягу стрічки
Гусениці
Ланки гусеничного ланцюга виконані з кованої легованої сталі і зміцнені для протистояння скручуванню і робочим навантаженням.
Широкий діапазон черевиків гусеничного ланцюга різної ширини дозволяє бульдозера TD-10R прекрасно підходити для роботи на всіх типах ґрунту.
Система змащувати гусеничної стрічки (LTS) компанії Dressta
Напрямні гусеничного ланцюга є стандартним обладнанням, а повнорозмірні огорожі гусеничного катка поставляються за бажанням замовника.
Система підвіски
Підвісна система, що складається з поперечного балансира, однією поворотною осі на дві рами гусениць, прикріплені до основної рами трактора нерухомо.
Галузь застосування Галерея
Документація
Бульдозер TD-10R LGP , оснащений гусеницями і ходовою частиною з низьким тиском на грунт (LGP), що забезпечують чудовий баланс і стійкість на вологих місцях, а м'якому грунті, стає прикладом для наслідування і є результатом досвіду компанії DRESSTA в області розробки високоефективних і продуктивних гусеничних бульдозерів.
Технічні рішення, застосовувані в моделі TD-10R LGP , включають в себе: оптимальний розподіл ваги, модульну конструкцію і використання цільної основної рами. Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху, рами гусениць закріплені нерухомо. Оптимальна продуктивність досягається, коли вага машини відповідає її потужності; бульдозер TD-10R LGP гарантує не має аналогів поєднання ваги і тяги, а також потужності для неперевершеного тягового зусилля.
Технічні характеристики
Трансмісія, привід
Марка двигуна / Модель / Tier Cummins/QSB 4.5/T3
Літраж двигуна 4.50 l
Номінальна частота обертання 2500 RPM
Потужність двигуна,нетто 76 kW
Номінальна частота обертання - Момент, що крутить 1500 RPM
Момент, що крутить 488 Nm
Тип коробки передач / Транспортні швидкості руху Powershift - 3/3
Підтримувальні ролики / Опорні катки 1/6
Крок гусениці 165 mm
Ширина опорних пластин 610 mm
Площа опорної поверхні гусениці 27700 cm2
Кількість опорних пластин 40
Заправні ємності
Паливний бак 170 l
Гідравлічна система 51 l
Відвал - ємність 2.21 m3
Розміри
Висота по балці захисту ROPS 2700 mm
Ширина машини з гусеницями 2290 mm
Довжина стикування гусениці з грунтом 2270 mm
Ширина відвалу 3050 mm
Ефективність
Швидкість руху, вперед (макс.) 10.00 km/h
Швидкість руху, назад (макс.) 12.00 km/h
Тиск на грунт 33.10 kPa
Тягове зусилля - макс. 160 kN
Продуктивність насоса робочої системи 75.20 l/min
Маса експлуатаційна
Маса експлуатаційна 9638 kg
Переваги Відвали
Кутовий відвал з штовхають брусами, розміщеними за рамами гусениць.
Отвал включає в себе гідравлічні горизонтальний перекіс і кут повороту відвалу.
Ідеально підходить для бічної засипки траншей, риття канав або фінішного профілювання, за рахунок зменшення кількості маневрів, необхідних для виконання робіт.
Розпушувачі
Регульований багатозубий розпушувач пропонує відмінне проникнення в надзвичайно щільний матеріал на глибину 305 мм
Розпушувач може використовуватися до 3 зубів, регульованих в двох вертикальних позиціях.
Двигун
Надпотужний дизельний двигун Cummins QSB 4,5, Tier 4 Interim/EU Stage IIIB.
Двигун з прямим уприскуванням, однорядний, з 4 циліндрами, 4-тактний, з турбонаддувом і охолодженням наддувається, (ОНВ),
Трансмісія
Гидротрансформатор
3-ступінчаста коробка передач з перемиканням під навантаженням
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими зчепленнями руху.
Бортова передача одноступенева циліндрична прямозубая з передавальним чіслом 8.1:1.
Модульна конструкція системи приводу складається з двигуна, гідротрансформатора, коробки передач, механізму повороту і бортових передач. Компоненти можна легко видалити, а потім повторно встановити без втрати масла, забезпечуючи максимальну тривалість безвідмовної роботи машини.
Гідравлічна система
Насос шестерний двосекційний типу тандем, привід від гідротрансформатора.
Гідравлічний бак високої ємності для поліпшення охолодження.
Шланги й труби доступні і добре захищені від випадкового пошкодження.
При замовленнях на заводі доступний додатковий варіант системи нівелювання Trimble.
Механізм повороту одноступінчатий планетарний з однодисковими муфтами руху.
Однодискові гальма механізму повороту «мокрого» типу, як і муфти руху, працюють в масляній ванні.
Завдяки швидким і плавним поворотам Ви отримуєте перевагу значно поліпшеною тяги для легкого виконання натискних зусиль.
Кабіна, Пульт оператора і елементи кправление
Зручна, герметична, 6-гранна захищена кабіна (ROPS / FOPS), зі звукоізоляцією
Кабіна має збільшену площу скління забезпечує чітку і прямуювідімость робочих зон відвалу і розпушувача.
Ефективна система рециркуляції повітря
Кондиціонер і обігрівач, об'єднаний в систему подачі повітря по всьому внутрішньому об'єму кабіни
Відмінне сидіння оператора з пневмопідвіскою і регульованими підлокітниками.
Сидіння повертається на 14 градусів вправо для зручної роботи з розпушувачем.
Ергономічнийдізайн джойстика і ручок управління роботою відвалом і розпушувачем.
Ходова частина
Основна рама - Цілісна зварна конструкція, що складається з передньої рами, задньої рами і поперечного балансира. Міцна конструкція основної рами приймає на себе дію ударних навантажень і скручують навантажень, щоб забезпечити тривалий термін служби.
Високоякісні ізольовані гусеничні катки з мастилом на весь термін служби
Надпотужні натяжні колеса та пристрої для натягу стрічки
Гусениці
Ланки гусеничного ланцюга виконані з кованої легованої сталі і зміцнені для протистояння скручуванню і робочим навантаженням.
Широкий діапазон черевиків гусеничного ланцюга різної ширини дозволяє бульдозера TD-10R LGP прекрасно підходити для роботи на всіх типах ґрунту.
Система змащувати гусеничної стрічки (LTS) компанії Dressta
Напрямні гусеничного ланцюга є стандартним обладнанням, а повнорозмірні огорожі гусеничного катка поставляються за бажанням замовника.
Система підвіски
Підвісна система, що складається з поперечного балансира, однією поворотною осі на дві рами гусениць, прикріплені до основної рами трактора нерухомо.
Галузь застосування Галерея
Документація
ТОВ "УКР-СПЕЦТЕХ"
Наші координати
50.5169 N 30.4552 E